10 mei 2024

GolfPraat, nieuwe podcast voor de enthousiaste amateurgolfer

Vanaf 1 januari 2024 is er een nieuwe podcast over golfen. De podcast heeft tot doel de amateurgolfer (hcp 20 – 54) enthousiast te houden voor het golfspel en hen te helpen hun spel te verbeteren. Aan bod komen alledaagse golfzaken, zoals de golfbal, putten, handicap verlagen, kleding, mentale aspecten en golf swing. In de komende maanden komen er een trilogie over het korte spel, een aflevering over clubfitting en clubonderhoud online.  Regelmatig worden de podcasts bij golfclub Kleiburg opgenomen. Er staat een leuke podcast online met Rosanne Boere over jeugdgolf en haar ambities. Golf pro Sander Ponte bespreekt de mentale aspecten van het golfspel. Johan Warring vertelt over het verbeteren van je handicap, terwijl Maarten de Pijper zijn ervaringen als beginnend golfer deelt. Met Anja Warring en Annette Kroon is van gedachten gewisseld over damesgolf. Derrick Ingram levert regelmatig een bijdrage met zijn column.

Iedere aflevering wordt geprobeerd de luisteraars iets mee te geven waar ze iets aan hebben in de praktijk. Afleveringen van GolfPraat komen de eerste en de achttiende van de maand beschikbaar en zijn te beluisteren via uw podcast app of Spotify. Meer informatie staat op golfpraat.nl.

En heeft u een leuk, boeiend of nuttig onderwerp voor de podcast? Laat het dan gerust weten.

Veel luisterplezier!